Jak wejść do wanny

Tu można pisać na każdy temat.

Moderator: Moderatorzy

MATI
cicha woda
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2006, 11:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Jak wejść do wanny

Post autor: MATI » 25 maja 2006, 11:50

Jak wejść do wanny? czy tetrus sam może wejść?

dziki
milczek
Posty: 14
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:28
Lokalizacja: polski las

Post autor: dziki » 26 maja 2006, 23:13

Gorzej będzie wyjść
Warto to przetrwać każdy to wie - bo serce masz i czasami jest źle.

nik
gaduła
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2004, 18:35
Lokalizacja: wroc?aw

Post autor: nik » 27 maja 2006, 14:55

Ale po co się męczyć jak można zastosować podnośnik wannowy
http://www.fizjoterapia.pl/sklep/produc ... cts_id=108
tu cena jest dość wysoka ale można poszukać w punktach z używanym sprzętem dla ON lub na jakiś aukcjach typu allegro.pl i dostać w dobrym stanie i dobrej cenie , i ten jest sterowany elektrycznie ale też są sterowane za pomocą ciśnienia wody i pewnie są dużo tańsze .

Awatar użytkownika
Tetr
dozorca
Posty: 63
Rejestracja: 22 sie 2003, 15:50

Re: Jak wejść do wanny

Post autor: Tetr » 23 cze 2006, 05:09

MATI pisze:Jak wejść do wanny? czy tetrus sam może wejść?
Tetrus może wejść do wanny, może nie każdy ale jest to wykonalne. Ja w domu korzystam tylko z wanny i uważam że jest ona o wiele lepsza od prysznica i o wiele bezpieczniejsza. Korzystam z wanny od 14 lat i ani razu w tym czasie nie zaliczyłem podłogi. A jak wejść to trudno opisać, ja podjeżdżam od tyłu, pierwsze wkładam nogi a później resztę. Wychodząc podkulam stopy do siebie tak by kolana mieć przy brodzie, dłonie wkładam pod nie a łokcie opieram na brzegach wanny. Gdy pochyle się do przodu to tyłek praktycznie sam wskakuje na wózek, który stoi za wanną. Fakt że wannę mam obniżona, jest równa z wózkiem, ale do normalnej tez wchodzę bez problemu, trzeba tylko uważać na „klejnoty” :) No i w wannie mam przyklejoną matę anty poślizgową by stopy były w miarę stabilne. Jeżeli byłbyś bardzo zainteresowany to mógłbym nakręcić krótki filmik i podesłać Ci.
pozdrawiam serdecznie

Awatar użytkownika
marcin tetra
gaduła
Posty: 408
Rejestracja: 19 lut 2005, 11:28
Lokalizacja: kaszuby
Kontakt:

Post autor: marcin tetra » 23 cze 2006, 17:35

tetr ja bym bardzo prosil o taki filmik instruktazowy moze doporacowalbym technike

Awatar użytkownika
Tetr
dozorca
Posty: 63
Rejestracja: 22 sie 2003, 15:50

Post autor: Tetr » 29 cze 2006, 01:16

Witaj Marcinie
Postaram się jak najszybciej nakręcić taki filmik, a wtedy Ci go podeśle.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
welski
gaduła
Posty: 774
Rejestracja: 18 lis 2006, 12:45

Post autor: welski » 27 sty 2007, 16:17

ja znalazłem inne rozwiązanie. tetrus nie mógł iść do góry,góra przyszła do tetrusa" ;)

znacie wszyscy te baseniki dziecięce (te dmuchane) no właśnie. kapujecie
no ale nie jest to samo,to jest dobre na przepłukanie i umycie śledzia ;)
Jeste?my Sk?adakami! sk?adniki: my i w?zki
2 wersja: le?ymy lub siedzimy ;)

stanas
gawędziarz
Posty: 64
Rejestracja: 04 sty 2007, 16:17

DO WANNY

Post autor: stanas » 28 sty 2007, 21:18

MOZE WEJSC DO WANNY JAKCHODZI A JAK NARAZIE MOZEMY WJECHAC DO WANNYT HII
A TAK WOGULE DARADY TYLKO TROCHE CHECI I SIE KRECI


NIE MOGLEMWYSRAC SIE A TERAZ DAJE RADE BO WCZESNIEJ SRALEM DO PAMPERSA ALE TERAZ JEST OK

mirek

Post autor: mirek » 30 sty 2007, 15:43

czesc wszystkim jjestem c6 i wchodze do wanny i wychodze, a mianowicie to tak robie staje z ukosa jak do lozka potem prawa noge wrzucam pozniej lewa pozniej sie zsuowam trzymajac lewa reke na wozku a prawa na brzegu anny gdy juz czuje ze jajkami zachaczam o brzeg wanny to prawa reke opieram sie o drugi brzeg wanny a lewa caly czas na wozku pamietajcie ze cialo ciagle pochylone nieprubuje nawet prostowc sie i dupcia juz sie siedzi:)
wychodze calkiem inaczej najpierw lewa noga pozniej prawa azsie siedzi w popzek, pozniej lewa reka na wozek tzn. narurke przy oczatku siedziska a prawa na dnie wanny ktora to sie troszke odpychamy i juz sie jest na samym brzegu wanny wtedy ta prawa reke kladziemy na brzegu wanny i dupsko rzucamy na wozek i siedzimy:)mi to juz zajmuje okolo10-15sekund pamietajcie nog niewycierajcie dopuki niewyjdziecie na wozek duzo llzej jest, ja niemam mozliwosci wrzucenia na internet filmiku ale moge komus wyslac mms i ten ktos moze go tu zapodac:)

stanas
gawędziarz
Posty: 64
Rejestracja: 04 sty 2007, 16:17

hej

Post autor: stanas » 30 sty 2007, 19:50

to prawia tak jak ja ja wstaje i wychodze tyle ze to bylo rok temu a teraz tak jak ty jajkami o wanne i wiem ze juz w niej jestem

ma?a

Post autor: ma?a » 02 lut 2007, 00:50

Najbardziej podoba mi sie to "jajkami o wannę"
Ciekawe jak wchodzą dziewczyny ... :D :lol:

stanas
gawędziarz
Posty: 64
Rejestracja: 04 sty 2007, 16:17

jak wchodza kobiety

Post autor: stanas » 02 lut 2007, 09:05

kobiety prawdopodobnie tak jak faceci tylko ze przyklajaja [ zasysaja sie ] ... go wanny i dla tedo im jestlatwiej bo facecia zachaczaja i im to przeszkadza


pozdrawiam

mirek

Post autor: mirek » 02 lut 2007, 17:38

"mała"- niewiem jak kobiety ale z miła checia bym popatrzal:)
oczywiscie jak by juz byla woda nalana i ja juz w wannie hehe

marcin be
papla
Posty: 123
Rejestracja: 03 lut 2007, 18:35

Post autor: marcin be » 30 cze 2008, 02:34

abc
Ostatnio zmieniony 07 sie 2009, 04:29 przez marcin be, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 02 lip 2008, 11:04

Mozna kupi wanne z drwiami w ksztalcie beczki lub kwadratu.W srodku jest wyprofilowans krzselko.Wchodzisz, siadasz, zamyksz drzwi i kapiel ;).

ODPOWIEDZ